nedeľa 9. apríla 2017

Zápisník

Ahojte!

Nevedela som sa dočkať nového PAGE kitu od papero amo, tak som si povedala, že si dlhú chvíľu skrátim tvorením z toho minulého ;-)

Na internete som objavila veľmi šikovnú osobu- Beu Válint, ktorej video ma inšpirovalo. Jej výtvor som ale nechcela zas celkom obšlehnúť. Každopádne som však vedela, že konečne použijem prívesok z kitu :P

 Obal som ozdobila bublinou s textom hello beautiful.



Zápisník sa zatvára na gumičku- tú som prichytila zo zadnej strany kvietkovanými priechodkami.



Kapsička s dvoma záložkami 



Už som minule chválila tieto neskutočne krásne kvietky. V kite boli aj washi pásky, tak som si kúsok odstrihla a akože prichytila kvietok.



Sem som prilepila zápisník, ktorý je tvorený zošitými listami a strany som naryhovala, aby sa lepšie prevracali strany.






Celý je parádny, akurát tak do ruky. Rozmery má 12x10cm, takže sa tam zmestí aj nejaká tá fotka ;)


Zajtra by už mal prísť nový kit, tak som zvedavá, aký bude a čo z neho bude :)
Prajem pekný deň a teším sa opäť nabudúce.

Jarka Ef

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára