sobota 27. augusta 2016

Pevná číra fólia- Clear acetate sheet od docrafts.

Ahojte!
Pre scrapper.sk som písala článok o super vecičke....

Dnes som si pre vás ukážku, ako som sa hrala s čírou pevnou fóliou- Clear acetate sheet od docrafts.


Páči sa mi, že sa s ňou dobre pracuje a je ideálna, keď chcem niečo ukázať. Napríklad som si urobila túto krabičku: 
 

Úplne si ju viem predstaviť v darčekovom obchode vo výklade, kde kupujúci vidí, čo kupuje a je to zároveň pekne zabalené.

A čo taštička? Priesvitná? No a čo :-D Ja myslím, že to vyzerá ozaj chutne :-) Dorobila som k nej „uši“, visačku a hotovo. 
 


Alebo si môžete vyrobiť takúto celú priehľadnú mini vankúšikovú krabičku. Vložíte do nej gombíky, cukríky alebo iné drobnosti, dozdobíte a máte jednoduchý, ale milý darček, napríklad aj vo všedný deň- len tak, pre radosť. Na fóliu sa dá písať popisovačom, takže môžete napísať aj venovanie, či krátky odkaz alebo vtip.



Krabička nemusí byť celá priehľadná. Napríklad mám šablónu na skvelú krabičku s okienkom. Je to moja obľúbená, ale to okienko je niekedy trošku nepraktické, drobné veci tadiaľ môžu vypadnúť. A práve tu sa hodí číra pevná fólia, ktorú môžem nalepiť zvnútra do okienka, čiže mi tadiaľ nič nevypadne, a efekt okienkovej krabičky sa nestratí :-)



Nerada by som vynechala moju novú stránku do plánovača- opäť k téme- z pevnej fólie. Vyrezala som si potrebný rozmer, urobila dierky a mám skvelé miesto na washi pásky, nálepky a štítky, ktoré chcem mať vždy po ruke.



A keď je taká šikovná a tak dobre sa na ňu píše, vyskúšala som si priesvitné PL kartičky, ktoré si dám do albumu na fotku. Podľa mňa to vyzerá ozaj dobre :-)






Chcela som si jednu aj opečiatkovať, ale obyčajný atrament sa na hladkom povrchu rozmazáva a moja špeciálna poduška s permanentným atramentom ešte nepricestovala, takže fotku pridám dodatočne :-)

Tak ak ste doteraz nevedeli, čo by ste z tejto fólie urobili, máte pár zaujímavých inšpirácií.
Prajem pekný deň a príjemné tvorenie.
Jarka

2 komentáre: