pondelok 6. júna 2016

Swing card

Pre scrapper.sk som písala o tom, ako som našla zaujímavý návod na swing card.

Nedávno som objavila na youtube video, kde bolo ukázaných pár skvelých vychytávok. Tak som sa rozhodla jednu z nich si vyskúšať- konkrétne návod, ako si vyrobiť swing card s obľúbenou šablónou bez nutnosti mať šablónu výhradne na tento druh pohľadnice.


Vzala som si základ na pohľadnicu. Preložila na polovicu a potom ešte prednú časť tiež na polovicu. Na ryhu som si naaranžovala vyrezávaciu šablónu priamo do stredu. Aby sa nehýbala, prichytila som ju washi páskou.



Hornú akrylovú dosku som priložila tak, aby končila presne na ryhe, lebo šablóna sa vyreže len tam, kde sú súčasne obe akrylové dosky.



Potom som si 2x vyrezala z ozdobného papiera tvar použitej šablóny a nalepila som ich z prednej a zadnej časti tam, kde som vyrezávala na pohľadnici.





Potom už len dozdobiť pohľadnicu farebnými papiermi, nálepkami, výrezmi, pečiatkami, washi a pod....





Na zamaskovanie a spevnenie ryhy odporúčam použiť papier strednej až vyššej gramáže, tenší papier je mäkký a ryhu bude cezeň vidno (viď detail balónu).


Na tejto pohľadnici som použila pevnejší papier a ryhu krásne zamaskoval a spevnil.





Tu je odkaz na už spomínané video. Je síce v angličtine, ale dá sa krásne pochopiť.



Tak teda do tvorenia a teším sa opäť nabudúce :-)

1 komentár: