piatok 11. marca 2016

Ako z nápadu vzniklo niečo celkom iné

V jednej skupinke, kde meníme hlavne ATC, sme sa dohodli na swape visačiek. Téma šťastie. Čiže niečo so slnkom, žltou farbou, nejaký citát alebo veta o šťastí..... A ja si vravím "super, mám krásnu novú pečiatku, tak spravím visačku na výmenu." A tak som robila.... A isto to poznáte, že keď vás chytí múza a každý krok zrazu otvára jasnú líniu k ďalšiemu....nakoniec sa výsledok celkom líši od prvotnej predstavy. Tak toto sa mi podarilo práve pri tejto visačke.

Vzala som výkres,  krásnu pečiatku, naniesla na papier, nasypala embos prášok, nahriala.... Nádhera....Krásne zasnená som naniesla jemnú modrú farbu, na okraje tmavšiu modrú a trolinku čiernej. Béžovou som ešte raz naniesla pečiatku, teraz mierne posunutú od prvého otlačenia, vznikol zaujímavý efekt....



Super, už len dierku na stužku (tú správnu teraz doma nemám, ale snáď už čoskoro :-) )  a hotovo....



Naozaj?

Veľmi sa mi páči, ale keď na ňu pozriem, vidím snenie, vznášanie sa v oblakoch :-D Celkom som zabudla na pôvodnú tému.

A tak som začala odznova, teraz už bez zasnenej pečiatky a rovno so žltou farbou- pre istotu :-D




Tak dúfam, že aj táto visačka sa bude páčiť....

4 komentáre: