utorok 12. augusta 2014

Oblečenie

Ako som už spomínala, keď som bola malá, moja mama nám šila veľa oblečenia....Jablko asi nepadlo ďaleko od stromu a tak som to skúsila tiež. Najprv len nejaké recyklácie, aby mi nebolo ľúto materiálu, keď sa nepodarí. Strihy som robila odoka podľa práve noseného oblečenia, príp. som si pomohla zdedenými 20 ročnými časopismi. Výsledky neboli zlé, do škôlky, či okolo dvora to  bolo celkom slušné, ale ak má oblečenie vydržať niekoľko detí, treba použiť niečo lepšie. A tak som to riskla. Kúpila som nové látky a hurá do šitia....













S týmto som už celkom spokojná :-) ale povedala som si, že by to chcelo nejaké ďalšie strihy, nech nie je všetko rovnaké a inšpirovala som sa skúsenými dievčatami- objednala som si časopis Ottobre. Čítala som naň dobré odporúčania, na niektorých webstránkach sú pofotené jednotlivé strany, takže som si v ňom "virtuálne zalistovala" a celkom sa mi zapáčil. Už ho mám doma a môžem povedať, že som sa nesklamala. Kvalitný časopis, plný praktických a pekný strihov, rôznych veľkostí. Verím, že čoskoro sa pochválim fotkami oblečenia, ktoré som podľa neho šila :-)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára